Saturday, June 25, 2011

entry utk abah...

salam semua,
bertemu kembali...
semoga semuanya sihat sejahtera dan gembira....
emm... patutnya entry ni minggu lepas...
coz hari bapa... tp xpela, kita 4ward bwk ke depan la yer...

actually dr kecil,
sy adalah tidak rapat dengan bapa ( abah )
myb faktor kegarangan abah buat aku x rapat ngan dia...
walhal menurut mak,
masa kecik2 aku sgt manja smpikn nk tido pun carik ketiak abah...hehehe
myb sbb aku sulung pompuan...

bila semakin meningkat dewasa,
aku lebih rapat dgn mak...
kdg2 aku rasa abah nk marah aku jer...
apa yg aku buat tu salahhhh jer...
tp semua tu berubah seiring dgn masa....
abah pun dh x segarang dulu....

especially since im getting married....
abah makin cool...
n paling tacing masa arwah abang sakit...
abah tepuk bahu aku...
` sabar, abah pesan...kene kuat,..`
insyaallah abah....
n now bila ada kimi abah pun dh makin berubah....
nampak sgt dia very concern pasal cucu yg satu ni...
maklum anak yatim...huhu
insyaallah, mudah2an kimi boleh tumpang kasih syg atuk...

okla...
apapun, bagaimanapun dan siapapun bapa kita...
sayangilah dia...
coz tanpanya...kita tiada di dunia ini....
jumpa lg...baiiiiiiiiiiiiiii

0 comments:

Post a Comment

penaja