Sunday, September 11, 2011

kekasih yg pulang....

salam...
ingat x..kita penah citer...
tentang keta perdana yg rosak...
perdana ni hampir 3 bulan kat bengkel...
major servis... tuka enjin...
sesungguhnya aku hampir putus asa...
mujur ada adik yg tolong....

entahla... semacam ada connection yg kuat
yg mengingatkn aku pd abg...
teringat masa perdana d bwa balik dr eon servis ke rumah
hati aku berdebar mcm menyambut jenazah abg pulang dr hospital dulu...
sungguh....

hari ni excited sgt....
perdana dh siap... rindu sehh....
masuk je keta... bau keta tu terus mengingatkn aku pd abg...
terasa abg dekat dgn aku...
sbb aku ckp sorg2 cuma dlm perdana..huhu
abah kata * jgn d jual... itu satu sejarah yg tinggal utk d kenang...*

nak tengok x ?


enjin berkilat...mcm keta br kan...
smpikn mekanik tu sndiri tnya... NAK JUAL TAK ?...
hehehe... x kot...
sy sayang perdana sy... :)

0 comments:

Post a Comment

penaja