Saturday, February 19, 2011

~ SENGAL WEEK ~

salam....
jumpa lg ya....
apa kbr anda2 semua....

emm..minggu ni rasa sengal sangat..
perasaan bercampur baur....
entahla.. mungkin bila kita berdepan dgn mslh....
kita mencari seseorg yg selalunya jd tempat mengadu...
tp xder...ohhh... its hurt.....

sbnanya sush ati...keta prob....
guna perdana exec.... dulu xperla... ader abg... ( memg tinggalan dia pun )
ari tu minyak itam leaking.... bila dh anta repair...
bnyk plak mslh.... alhamdulillah..duit ader la utk servis kali ni...
esok2..ntah ler...
moga Allah murahkn rezeki ku...

satu hari, sambil drive + sush ati tu...
ingat abg sgt.... x mampu ku thn....
Ya Allah... hilang sudah tempat aku mengadu....
kdg2 aku rasa aku kuat...
kdg2 aku rasa x mampu sgt... huhu

mudah2an minggu akn dtg akan lbh baik uttkku...
nanti kalo ader citer best aku update lg eh...
bye...

0 comments:

Post a Comment

penaja