Tuesday, January 4, 2011

~ 2011 ~

salam....
selamat tahun baru....
hari ni 5 jan, kimi dh genap 2 bulan...
kerenah pun bagai2 dah... sabar ajelah....
agak lama aku x update blog, bukan apa...xder citer menarik....
oh ya...semalam aku berkemas2... maka kemasla sekali baju & barang2 abang....
sayu hati aku tengok semuanya....
aku ambik baju abang... aku cium... mencari bau abang... huhu
rindu sangat2....
sepatutnya 2011 ni aku janji xnak sedih2....
nak mengorak langkah ke depan...
tapi kdg2, makin aku tgk kimi...makin ingat abg...
sabarlah hati....
haa... kita cite pasal AZAM....
apa azam aku 2011... aku rasa ada 3 azam..( larat ker ... )
1- nak habiskan belajar.... tinggal wat thesis jer....
2- nak besarkan kimi sebaik mungkin.... insyaallah boleh !!
3- nak pergi UNIVERSAL STUDIO SINGAPURA... hahaha
akan ku capaikan juga....
okla, apa pun azam kita, takkan ada ertinya kalau kita biarkn dia terkubut begitu saja....
so, go for it....
sampei ketemu ya....
daaa..... !!!

0 comments:

Post a Comment

penaja