Sunday, January 9, 2011

ROJAK...

Salam...
hye... jumpa lagi...
sejak masuk thn baru ni entry lambat jer... napa eh...
entah..mayb nk cari apa citer menarik nak share....

ist week sekolah, aku cuma dtg keje hari jumaat...
sbb memang aku stat keje pas pantang ..jumaat...
setelah lama bercuti, ni nak cite riak sket... hahaha
sampai jer sek..org sume puji...kurusnya....
beriya kah aku berpantang sampai dpt susut begini...
kalau tanya aku jwpnnya ..TIDAK...
aku susut sbb makan hati... itu hati aku kata...
dr pregnant .. aku penat, aku susah hati..aku makan hati...
kurus itu bagus tp sbb disebalik kurus itu x bagus..huhu
apapun sbg hambanya aku redha ...

tapi, x kurang jugak suara2 sumbang... ` ala..sebulan je tu.. pasni gemokk la balik `...
aku akan sahut cabaran itu....
frankly...selesa bila bdn dh agak ringan dr biasa...
so, aku berazam utk turunkan lg...
chaiyok2....

ok, cite plak pasal sekolah...
semuanya ok...
kalau org lain sibuk wat keje bila start sek...
tp aku dpt ni...




tara... novel.... !!
ni hobby aku masa anak dara, mak dara & selamanya....
tapi sejak ada kimi....
huhuhu... aku cuma dpt baca x sampai separuh dlm 2 hari...
maknanya apa tu... ? ( maknanya sekarang dh x sesuai nk baca2 novel... )
hahaha x kira, aku nk baca habiskan jugak...

okla..rasanya penat dh ngarut...
nanti ada cite best aku upload lg eh...
babai.........

0 comments:

Post a Comment

penaja