Tuesday, January 25, 2011

~ melawat abang ~

salam....
jumpa lg ...
semoga semua pembaca setia ( ada ker... :) ) sihat2 belaka...
mama kimi... penat sket.. membiasakn diri ngan keje & anak...
kimi..alhamdulillah..cuma sikit manja & ngada2... nk naik bulan barangkali...
kalo lapa dh pndi bwk jari ke mulut... hehehe

hari ni nak cite.... smlm 24/1 sejurus pas balik sek n selesai urusan...
aku curik masa & kuatkn semangat pg kubur abg....
sejak bersalin, dlm pntg...sibuk ngan kimi..ni la ist time g melawat...
kira2 2 bulan gakla.....
sblm ni pegi ngan mak...
skrg g sndiri.... bukan apa...
sblm perkara mcm ni berlaku dlm hidupku....
terus terang aku takut ngan kubur....
tp, alhamdulillah...smlm aku dh xder rasa takut tu...
walaupun aku sensorg....insaf..kita juga akn ke sini...
cukupkah sudah amalan & bekalan ?

sebelum aku bersalin... kubur abg x wat pape pun...
tp alhamdulillah, dh bg duit pd si penjaga kubur....
kemas la sikit...
lgpun x elok bina binaan beriya2 atas kubur kan...
jd abah kata ni la yg sesimple nya...
sebagai tanda....
ada x org g kubur amik gbr ?
hehehe aku la orgnya....
pembaca sekalian.. sekadar wat tatapan...
sudilah kiranya sedekahkan al- fatihah
buat arwah suamiku ZAHIRUDDIN ZAINUL ABIDIN
semoga tenang kau di sana syg....

sampai jumpa lg... bye

0 comments:

Post a Comment

penaja