Monday, December 20, 2010

~ 3 SIJIL... ?? ~

Salam...

bertemu lagi...
2010 hampir melabuhkan tirainya... pastinya 2010 meninggalkan seribu macam kenangan bukan saja pada aku tp juga kita semua kan... !

tahun 2010 meninggalkan nostalgia pahit dan manis utk aku...
pas ni kalo org suh isi biodata ader ruangan kenangan manis & pahit leh la jwb... hahaha
yg aku nk story mory ni...
2010, aku dpt 3 sijil... korang ader...? xder kan... tp kalau aku diberi pilihan satu sijil tu aku
x moh... apa kan daya...
kita merancang.. Allah merancang...
perancangan Allah adalah yg sebaiknya...

jgn bnyk bebel... mari kita lihat...



sijil 1 :: sijil nikah aku & abang.... ::


14 Feb 2010... tarikh cantik..tp sygnya... huhu


sijil 2 :: sijil kematian :: perginya kekasih hati....


aku redha... cintamu tetap dihati...


sijil 3 :: sijil kelahiran, lahirnya cinta hati kami berdua ::


mama & abah always love u syg....


mudah2an 2011 yang bakal menjelang ni bakal memberikan sinar & kebahagiaan buat kami berdua.. org kata bila Allah uji kita, maknanya Allah nk mengangkat darjat hambanya ... mudah2an... aminn...

1 comments:

hobtz said...

Assalamualaikum kak..
sy just browsing je..n terjumpa blog ni..
erm, akak ada censored bahagian no IC kan.. tp myb akak terlupa nk censored skali yg kat bahagian atas kanan sijil kematian arwah suami akak tu.

just bgtau..
wassalam

Post a Comment

penaja