Wednesday, December 15, 2010

Allah hadirkan pengganti....




salam....

selepas pemergian abg, aku teruskan hidup seperti biasa... mungkin di pandangan org aku kuat.. KUAT KAH ?...hanya aku yg tahu....
kuat itu perlu demi bayi dlm kandungan ini... padahal setiap saat aku sangat merindui abg....
aku berckp sorg2 dlm keta... seolah2 abg ada .. selama ni dia lah tempat mengadu segalanya....
biarla kalau org kat luar nk ckp aku gila... hahaha
kdg2 rasa mcm nk call, nak sms... huhu hp aku jd sunyi serta merta....


dlm masa yg sama , tekanan darah aku naik tinggi.... org semua pesan..jgn fikir2 sgt...
x fikir tp memang ada dlm fikiran kot...
28 oktober..buat pertama kalinya aku masuk wad ..HOSP SERDANG... keramat tul sepital ni...
duk 2 mlm...selang 3 hari lepas tu masuk lg sekali...
kali ni mcm lebih serius sbb tekanan darah... dr takut aku sawan ... SAWAN ?... darah tinggi leh sawan ? tanya cikgu yg x amik ilmu kedoktoran ni dlm hati....


akhirnya pada ptg 4 Nov ( genap sebulan abg pergi... ) sawanla aku... berlari2 lah dr dan nurse menyelamatkan aku... bahaya tau..sawan ni boleh membawa kepada koma & maut....
n pada mlm 5 NOV maka dr pun melakukan pembedahan ceaserean untuk menyelamatkan anak ku yg tercinta....




saat br dilahirkan ..1.64kg...

it`s a boy.. Muhammad Irham Hakimi b. Zahiruddin



0 comments:

Post a Comment

penaja