Friday, December 10, 2010

~ suka duka 2010 ~

assalamualaikum....

utk pertama kalinya aku mula menulis * menaip* walaupun ni bukan option aku..:)
kira ni macam how we express ourself ... ye la nk cite kat org takut org xnk dengar..taipla..mana tau ader org nak baca...

ok, 2010 bakal berakhir dan macam2 perkara dh berlaku pada aku... aku mulakan dengan kenangan terindah dalam hidup... mana x indah..akhirnya cinta yang terjalin selama 2 tahun dimetrai dengan ikatan pernikahan... alhamdulillah pada 14 Februari ( tarikh x ble bla... huhu ) selamatlah aku menjadi seorang isteri kepada lelaki yg sangat aku cintai... ZAHIRUDDIN B. ZAINUL ABIDIN. * ready nk akad nikah


Dengan dinikahkan oleh abah ku...majlis berlangsung sangat meriah...mana taknya, pakcik Bohari dh hampir 7thn x kenduri...syukur yang tidak terhingga kerana Allah kurniakan lelaki terbaik yang pernah aku jumpa... ( sapa nk puji suami kalau x isteri )... Dalam hati, tiada apa yg aku harapkan melainkan Allah limpahkan rahmat pd kehidupan kami dan memanjangkan jodoh kami hingga ke akhir hayat... Abang, syg syg abg sgt2... love and miss u alwayss....

0 comments:

Post a Comment

penaja