Tuesday, December 28, 2010

SUNGGUH AKU RINDU........

salam...

entah kenapa rasa rindu ini makin kuat dihati.....

` rindu itu adalah anugerah dari Allah `.....

yer, rindu tu anugerah... tapi merindui org yg dah tiada sangat menyakitkan....
sebab kita xleh jumpa, x leh call dan x leh semuanya....
kehadiran kimi sememangnya sedikit sebanyak mengubat rindu tu...
tapi terkadang hati terdetik... kan bagus kalau dpt kongsi kegembiraan ni dgn abg....

mesti abg xkan biarkan aku jaga kimi sorang diri....
mesti abg x sabar nk balik keje sbb nak tgk kimi....
mesti abg akan jd abah yg baik utk kimi...

Aku tau, aku x patut fikir mcm tu....
tapi hati ni... owhhh hati... adakah sesiapa yg memahami hati ini....

Ya Allah, berilah aku kekuatan yg luar biasa....
agar aku kuat utk hadapi semua ni...

abg, aku sangat merindui dirimu....

0 comments:

Post a Comment

penaja